Politica firmei in domeniile calitatii si mediului. Kober - Magazin online de vopsele lavabile si decorative.

Politica firmei in domeniile calitatii si mediului.

                                                                                                                                                                             

 

POLITICA   FIRMEI   KÖBER IN  DOMENIILE  CALITATII  SI  MEDIULUI

in conformitate cu standardele

ISO 9001 : 2015 si ISO 14001 : 2015

 

                Firma KÖBER S.R.L. specializata in productia de produse peliculogene si echipamente / instalatii de incalzire si climatizare, utilaje si echipamente destinate industriei de lacuri si vopsele, este o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate.

                Intreaga activitate a firmei este subordonata scopului major al asigurarii unor castiguri corecte si echitabile ale asociatilor ei, prin desfasurarea unei activitati profitabile si prin dezvoltarea unei organizari eficiente orientata spre reducerea continua a costurilor abordand activitatea prin prisma proceselor integrate cu impact minim asupra mediului.

                Firma intelege sa anticipeze si monitorizeze riscurile aferente proceselor sale si sa fructifice toate oportunitatile ce se ivesc pentru satisfacerea, in cat mai mare masura, a asteptarilor clientilor sai si a  tuturor partilor interesate, pentru imbunatatirea situatiei economice si a climatului de afaceri in industriile de profil si pe pietele pe care le serveste. In acest sens, firma va intreprinde actiuni adecvate pentru a se achita la un nivel superior de responsabilitatile sale socio-economice, astfel incat sa serveasca cat mai bine interesele clientilor si salariatilor.

                Componentele directiei primordiale de actiune a firmei vor fi:

  1. Imbunatatirea continua a tehnologiilor de fabricatie in vederea obtinerii de produse competitive din punct de vedere calitativ si prietenoase pentru mediu.
  2. Imbunatatirea continua a proceselor sale in scopul obtinerii rezultatelor intentionate,pentru cresterea eficacitatii Sistemului de management implementat.
  3. Imbunatatirea modului de salarizare a personalului in functie de realizarea obiectivelor stabilite
  4. Perfectionarea tehnicilor de vanzari prin :

                               - realizarea unor oferte la nivelul cerintelor pietei monitorizand  tendintele acesteia;

                               - abordarea unor politici sanatoase de vanzari.

  1. Implementarea obiectivelor, programelor si tintelor de mediu, in cadrul organizatiei, prin:
  2. a) supravegherea permanenta a impactului activitatilor desfasurate asupra mediului si prevenirea poluarii, prin reducerea si eliminarea generarii de deseuri la sursa;
  3. b) prevenirea si controlul integrat al poluarii prin utilizarea celor mai bune tehnici disponibile pentru activitatile cu impact semnificativ asupra mediului;
  4. c) adoptarea programelor de dezvoltare, cu respectarea cerintelor politicii de mediu;
  5. d) efectuarea evaluarii de mediu inaintea aprobarii planurilor si programelor care pot avea efect semnificativ asupra mediului;
  6. e) evaluarea impactului asupra mediului in faza initiala a proiectelor cu impact semnificativ asupra mediului;
  7. f) monitorizare integrata a calitatii mediului si mentinerea si ameliorarea calitatii mediului;
  8. h) educarea si constientizarea angajatilor, precum si participarea acestuia in procesul de elaborare si aplicare a deciziilor privind mediul;
  9. i) inlaturarea cu prioritate a poluantilor care pericliteaza nemijlocit si grav sanatatea oamenilor.

                Managementul firmei isi propune sa creeze un climat de munca care sa le permita angajatilor sa-si atinga potentialul maxim, prin asigurarea si mentinerea unor standarde morale ridicate si a unei transparentei depline in activitatea pe care o desfasoara.

                Urmarirea cu consecventa a strategiei stabilite pentru realizarea obiectivelor corespunzatoare acestei politici, concomitent cu respectarea si satisfacerea tuturor cerintelor clientilor precum si a cerintelor legale si a cerintelor reglementate aplicabile produsului, precum si a cerintelor proprii organizatiei constituie axa centrala a activitatii firmei, pentru care managementul acesteia va actiona eficace, potrivit intereselor majore ale firmei.

                Managementul firmei isi asuma si exprima angajamentul ferm de imbunatatire continua a  Sistemului de management al Calitatii si Mediului implementat.

                                                                                                                                                          31.10.2017

Administratori

                                           ing. Mariana Köber                                ing. Aurel Köber

 

 

Contact.